Tidsbestilling til kiropraktor online booking eller tlf.

Her kan du foretage tidsbestilling ved kiropraktor, enten ved online booking eller på telefon – du vælger!

– Online booking system

Det nemmeste for dig, er at bruge online booking systemet (blå boks nedenfor). Her kan du bestille tid døgnet rundt, og er ikke afhængig af telefonisk kontakt.

Du kan læse om tips og info til tidsbestilling her: Hjælp og praktisk info om online booking ved kiropraktor

Klik på “Ny bruger” hvis du ikke har brugt online booking systemet før

NB: Enkelte Mac-brugere kan have vanskeligheder ved at se feltet til online-booking. Det skulle dog være muligt, hvis man tilgår siden via Firefox.

 

– Tlf. 91 56 16 86

Udover online tidsbestilling kan du også ringe på tlf. 91 56 16 86. Har du akut brug for hjælp, er det bedst at ringe. Læg evt. en besked. Så vender Morten tilbage til dig hurtigst muligt.

Tidsbestilling ved kiropraktor, online booking kiropraktor

 

 

Tidsbestilling – bekræftelse og afbudspolitik:

BEMÆRK: Din tidsbestilling er først på plads, når du modtager bekræftelse – enten via booking systemet, telefon eller mail. Bemærk venligst også, at udeblivelse eller for sen aflysning (samme dag senest 2 timer før, eller ved aftale inden kl. 10, senest dagen før), medfører et udeblivelsesgebyr sv.t. 3/4 af honoraret for den aftalte konsultation. 

BEMÆRK: Afbud kan IKKE foretages ved svar på sms/mail du har modtaget som bekræftelse/reminder på din aftalte tid. Disse sms/mails er automatisk genererede. Du kan melde afbud ved at slette din tid på online-booking, ringe på 91 56 16 86, eller sende en mail til info@kiroultra.dk. 

KiroUltra ser sig desværre nødsaget til at opretholde faste regler for afbud/udeblivelse. Ved manglende betaling af udeblivelsesgebyr, pålægges 1 rykkergebyr, hvorefter sagen overdrages til inkasso. Vi håber på forståelse herfor, da manglende fremmøde/rettidigt afbud blokerer mulige konsultationstider for øvrige klienter.

Betaling/afregning:

Afregning sker i forbindelse med hver konsultation. KiroUltra tager ikke imod kontanter, men betalingskort eller Mobile Pay. Det er heller ikke muligt at betale med netbank/giro. Har du sundhedsforsikring eller lign. til at betale dine behandlinger, skal du kontakte dem inden din første konsultation, og få godkendelse af dækningen. Hvis KiroUltra skal afregne direkte med dit forsikringsselskab, skal du medbringe bekræftelse på dækningen, samt skadenummer og betalingsoplysninger for forsikringsselskabet. Alternativt kan du selv betale, og efterfølgende få refusion fra dit forsikringsselskab. Du kan læse mere om tilskud og forsikringsdækning her.

 

Besøg også KiroUltra på Facebook.