Tidsbestilling ved kiropraktor – online eller tlf.

– Online booking system – se nedenfor (klik på “Ny bruger” hvis du ikke har brugt online booking systemet før)

Det nemmeste for dig, er at bruge online booking systemet (blå boks nedenfor). Her kan du bestille tid døgnet rundt, og er ikke afhængig af telefonisk kontakt.

NB: Enkelte Mac-brugere kan have vanskeligheder ved at se feltet til online-booking. Det skulle dog være muligt, hvis man tilgår siden via Firefox.

 

– Tlf. 91 56 16 86

Udover online tidsbestilling kan du også ringe på tlf. 91 56 16 86. Har du akut brug for hjælp, er det bedst at ringe. Læg evt. en besked. Så vender Morten tilbage til dig hurtigst muligt.

NB: Klinikken er ofte åben lørdage, efter aftale. Ring 91 56 16 86 for tidsbestilling.

 

BEMÆRK:

Har du henvisning til ultralydsscanning fra din læge, dækkes udgiften hertil ved at få den foretaget på en røntgen-/ultralydsklinik. Du kan IKKE bruge din henvisning hos KiroUltra.dk. Scanning ved KiroUltra.dk medfører egenbetaling (fratrukket offentligt sygesikringstilskud, tilskud fra “danmark”, og evt. dækning via din forsikring)

Tidsbestilling – bekræftelse og afbudspolitik:

BEMÆRK: Din tidsbestilling er først på plads, når du modtager bekræftelse – enten via booking systemet, telefon eller mail. Bemærk venligst også, at udeblivelse eller for sen aflysning (samme dag senest 2 timer før, eller ved aftale inden kl. 10, senest dagen før), medfører et udeblivelsesgebyr på kr. 229,76 (opfølgende konsultation) eller 344,63 (førstegangskonsultation). Gebyret justeres løbende, efter aftale med Dansk Kiropraktorforening og Regionernes Lønnings- og Takstnævn.

KiroUltra ser sig desværre nødsaget til at opretholde faste regler for afbud/udeblivelse. Ved manglende betaling af udeblivelsesgebyr, pålægges rykkergebyrer 3 gange, hvorefter sagen overdrages til inkasso (Kredinor). Vi håber på forståelse herfor, da manglende fremmøde/rettidigt afbud blokerer mulige konsultationstider for øvrige klienter.

Betaling/afregning:

Afregning sker i forbindelse med hver konsultation. KiroUltra tager ikke imod kontanter, men betalingskort eller Mobile Pay. Det er heller ikke muligt at betale med netbank/giro. Har du sundhedsforsikring eller lign. til at betale dine behandlinger, skal du kontakte dem inden din første konsultation, og få godkendelse af dækningen. Hvis KiroUltra skal afregne direkte med dit forsikringsselskab, skal du medbringe bekræftelse på dækningen, samt skadenummer og betalingsoplysninger for forsikringsselskabet. Alternativt kan du selv betale, og efterfølgende få refusion fra dit forsikringsselskab. Du kan læse mere om tilskud og forsikringsdækning her.